Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 15:52 - БИВШАТА /част 1/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В тази история ще Ви разкажа за една шантава девойка. Беше толкова откачена в секса, че откровено да си кажа ме беше страх понякога какво точно ще й щукне в главата. Преди да се впусна в тази игра, ме бяха предупредили да внимавам и да имам едно на ум, обаче това момиче беше толкова секси и подлудяващо чаровна, че трудно се седи на страна от нея.Самото ни запознанство ще пропусна и ще премина директно на една от най-запомнящите се нощи с това виетнамско бижу на природата.
Тя беше сравнително ниска, имаше страхотно оформено дупе, малки и стегнати гърди, лицето й беше като на невинен ангел – но само ако не сте я виждали в стриптийз бара…. За нея движенията в секса бяха толкова лесни и непринудени и същевременно способни да те изкарат от всякакво равновесие, че за мен тя си остана една от най-дивите и откачени жени с които съм имал вземане-даване или предимно даване…

Беше една от поредните вечери след работа. Бях се отбил както всяка вечер до местното барче да метна някоя друга стреличка с приятели, да ударя 2-3 бири и както обикновено да се прибера и да се отдам на скучни филми и неспокойни сънища. Обаче тази вечер още от началото започна да се развива по друг начин. В барчето, за моя изненада, беше точно това секси момиче, за което ти разказвам. Седеше в компания, а ако съдя по изражението й явно не очакваше да ме види тази вечер. Бяхме в деликатни отношения, или по-скоро в прекратени. Аз се запътих към моите приятели а те отзивчиво ми наляха от любимото уиски. Ако съдя по бутилката на масата, явно ме чакаха.

Може би беше минал час от посещението ми, за моя жалост аз едва скривах погледите си към нея а още повече след като бутилката вече беше празна ми беше още по-трудно да се правя, че я няма. Започнах да скъсявам дистанцията и я поканих на нашата маса. Тя също беше преминала на твърдо и определено не изглеждаше по-добре от мен, но беше също толкова секси, колкото от последния ни горещ душ заедно. Усмихна ми се точно с онази дяволита усмивка, на която човек се чуди какво й се е завъртяло в главата. Малко се притесних дали няма да ме тресне с някоя бутилка, но за щастие бармана точно разчисти масата.

Вече минаваше полунощ, а аз се бях натряскал като поредния квартален алкохолик и така бях зяпнал задника на бившата ми, че оставаше само и лигите да ми потекат. Не бях виждал женски задник от последната ми среща с нея. А тази нощ тя изглеждаше фантастично и определено не й личеше, да й липсвам. Цяла вечер я наблюдавах как се движи, как танцува и как дупето й подскача, когато метне стреличката към дарца. Така се бях заблял и отнесъл в спомени за старите ни среднощни игри, че започнах да си представям запотеното стъкло в банята.


Тя беше страшно откачена, онази нощ в банята едва на получих сърдечен пристъп. Бяхме се прибрали по-рано и до 22 часа вече бяхме подсушили 2 бутилки вино а гащичките й бяха по-мокри от снега навън. Беше се отпуснала на дивана, с краката си върху мен, а ръката ми си играеше с влажните й срамни устни… Беше си отпуснала главата назад, с едната си ръка галеше гърдите си под белия изрязан потник а другата й беше заета да насочва моята ръка в правилната южна, топла и мокра, посока. Не спираше да си хапе устните и да издава онзи специфичен звук на блажен екстаз. От време на време облизваше 2-3 от пръстите си и ми показваше колко й е приятно да си ги вкарва, докато аз съм зает с клитора й. Плавно и бавно връщаше ръката си през цялото си тяло, през корема, нагоре към страхотните й гърди, по нежното вратле и отново в перверзната й уста с най-палавия език, познат ми до този момент. Тази мини игра продължи не повече от половин час, на нея започна да й става скучно и ме помоли да остана на дивана. Щяла да се върне след секунда. Какво да правя, отворих още една бутилка вино и я зачаках.

Вратата се отвори, успях да видя само една протегната ръка… към ключа на лампата. Явно приятелката ми искаше да направи нощта по загадъчна. В следващия момента успях да видя само силуета й как носи табла със свещи, пламъчетата трептяха бавно и успокояващо. Не знам защо, но започнаха да ме побиват тръпки какви ги е измислила моята виетнамска секс богиня. Остави с леко треперещи ръце, таблата и се запъти към компютъра. Пусна естествено любимата си плей листа за подобни случаи а началото винаги е с любимото й парче lana del rey - blue jeans. Някак си ритъма й действа още по-възбуждащо и събужда най-извратените й идеи…



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16767
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930