Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 16:06 - ЕСЕННА ВЕЧЕР /част 1/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.01.2019 16:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Беше тъмна и самотна вечер…. Навън ръмеше…бях си налял чаша уиски, часът беше около полунощ и наблюдавах хората по улицата. Обикалят без цел и посока, без много да се замислят... Зад гърба ми чувах бавния блус, идеално подхождаше на мигащата крушка…. Реших, че осветлението е излишно, и без това очаквах гости. И ето на, чувам леко и плахо почукване на вратата. Отпивам още веднъж, усетих как уискито опари устните ми…

Отправих се към вратата с бавна и спокойна походка. Вече бях отпуснат и леко незаинтересован от случващото се. Отворих бавно и за миг изгубих ума и дума. Очаквах приятелка, която просто искаше компания за по чаша, но явно идеята й не е била такава. Беше се подготвила. Изглеждаше….ох как изглеждаше….

Изглеждаше така, сякаш беше създадена само за гледане….погледнах я в очите, сякаш се разбрахме с един поглед. Аз нямах нищо против идеята в главата й. Поканих я да влезе в апартамента ми… от вътре се виждаше само отблясъците от преминаващите коли навън а тихият блус просто беше идеален за случая. Тя направи няколко крачки а аз затворих вратата. Приближих се зад нея за да сваля дългото есенно яке, което я покриваше до глезените… Тривиално, но бях изненадан от това, което се откри пред мен. Беше с оскъдно бельо под връхната си дреха. Въздъхнах, приближих се още повече до нея, доближих главата си до врата й, така че да усети дъхът ми. Сложих ръцете си на раменете й и ги спуснах бавно по нежните й ръце, като я притисках още повече към мен. Доближих се още, така че да усети възбудата ми. Вече бях сигурен, че й тя е възбудена и очаква развръзката…. Но не бях в настроение да бързам.
 
 Навън все още ръмеше, хората обикаляха градските сиви улици….а ние бяхме само, възбудени и с ясната идея какво ще се случи. Започнах да я целувам по врата, спусках целувките си надолу по гърба й, ръцете ми вече бяха на бедрата й а тя леко потрепваше. Усещах как пулса й се забързва. Сърцето й туптеше все по-бързо и по-силно… обърнах я към мен… продължих с целувките….отново от врата по посока на гърдите й, забавих темпото още, свалих бавно сутиена й. Целувах гърдите й а тя беше сложила лицето си близо до врата ми, така че аз да усетя топлият й и зачестен дъх. В този момента тя реши, че е време да поеме контрола, дори за кратко.

 Отдръпна се от мен и свали ризата ми…. Свали я сякаш, повече няма да ми трябва. Приближи се и започна от своя страна да разнася целувките си по тялото ми, дори не се усетих кога премахна колана ми…. Разкопча панталоните ми и клекна пред мен, без да спира да ме гледа в очите, беше изнесла дупето си назад, така че да продължава да ме предизвиква да избързвам. Свали боксерите ми и продължи с целувките, езикът й обикаляше около членът ми а тя сякаш просто си играеше с него…или по-скоро с мен. В един момент осъзнах, че просто съм изгубил всякаква инициативност и съм изцяло в нейните ръце….и уста. Усещаше пулсът ми а аз езикът й на върха на пенисът ми.

 Изглежда тази нощ, няма да бъде поредната попиляна и самотна…. Хванах я за косата, така че да усети възбудата ми, изправих я и я заведох до прозореца…. Опрях ръцете й на потното стъкло, отдръпнах се на няколко крачки за да се насладя на фигурата й….. по-скоро на силуета на фона на градските светлини прелитащи през прозорците…. Приближих се отново и бавно свалих прашките й… бяха толкова мокри и впити, усещах топлината лъхаща от тялото й, направо изгаряше от възбуда и желание…. Искаше да ме усети вътре в нея, да усети пулса ми а дъхът ми близо до ухото й. А аз исках да я възбудя още повече, исках просто да я докарам до лудост… Започнах отново с целувките, започнах най-отгоре – чак от врата, през ухото, спуснах се по гърба, забавих се около бедрата и продължих по дупето….отивайки най-долу, на най-влажното, топло, възбудено и трепнещо място. Тя стенеше и едва успяваше да остане подпряна на потните стъкла, аз обикалях с езика си и й доставях насладата, която толкова търсеше… изправих се и поднесох топлия си дъх към ухото й, в този момент вкарах малка част от пениса си в нея, толкова, че да ме усети и да продължи да стене….


Край на част 1



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16412
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930