Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 16:37 - ЕСЕННА ВЕЧЕР /част 2/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 1197 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Часовникът напредваше, около 4 часа след полунощ… ние все още трептяхме в различни части на апартамента ми….в различни пози…. Кожата й беше толкова нежна….настръхнала и потна. Все още беше мокра и възбудена, а аз въобще не оставах по-назад при вида на горещото й тяло. Едвам издържах на темпото й, тя отново беше поела контрола над телата ни… Нощта беше тиха, спокойна а дъждът навън беше спрял. Улиците бяха пусти и самотни а ние оставяхме отпечатъци по прозорците и потни следи на всички мебели. Промъкваха се все по-дръзки мисли в главата ми. Исках да я накарам да помни тази нощ поне завинаги. Да й бъде неудобно да я разкаже дори пред приятелките си, защото още докато си спомня ще се възбужда. Обърнах я рязко към мен и започнах да я целувам още по страстно, пристисках я към мен и я държах сякаш е в плен. С едната си ръка бях хванал косата й а с другата натисках дупето й, така че тялото й да не може да се отлепи от мен. Обърнах я рязко с гръб и я насочих към банята. Реших, че е време малко да се охладим, защото имах вече идея за продължението на тази история. Краката й трепереха а тялото й беше полудяло….пулсът й беше толкова ускорен, че започнах да се притеснявам да не я нараня. Пуснах водата…..не че за нас имаше значение дали потните ни тела ще се охладят….стоях зад нея, а тя бе леко наведена, разтворих краката й и опитах влажната й кожа отдолу….усещах как трепери цялата а стенанията й най-вероятно се чуваха поне два етажа над нас. Хич не ме интересуваше, имах цел и нищо нямаше значение…..Знаех къде да я целувам и знаех как й харесва…. изправих се и рязко й вкарах целият си член….бях толкова надълбоко и толкова възбуден. Тя сигурно усещаше пулсът ми директно в нея и стенанията й кънтяха в цялата баня…. Повтарях,забързвах, забавях, дразнех я, възбуждах я…..подлудявах я….Вече едва стоеше на крака, обърнах я към мен и я вдигнах цялата. Започнах да я подмятам и да влизам все по-надълбоко. Беше отпуснала глава на врата ми, усещах сърцето й а гърдите и бяха настръхнали.

Сложих я на спалнята, беше затворила очи и продължаваше да потрепва…. Отправи ръката си надолу, явно искаше да ми покаже нещо. Не ми отне много време да се присъединя в играта на спалнята. Започнах с кратки и чести целувки по цялото й тяло, все едно сега тепърва започвахме, вече бях на гърдите й, езикът ми си играеше със зърната й а ръката ми беше с нейната между краката й. Трепереше, направо се тресеше от възбуда, гласът й се носеше из апартамента…. Продължавах да я целувам и да придържам ръката й. Всичко беше толкова влажно, отдавна бях спрял да броя оргазмите й, явно и тя. ….

Отдръпнах се и станах, исках да я наблюдавам. Взех един стол и го приближих до леглото. Чашата уиски беше в ръката ми а тя….ох тя….. дори докато я гледам отстрани пак ме побъркваше. Продължаваше да се гали, едната й рака беше отдолу а с другата галеше гърдите си, все едно ме кани да й помогна. Харесваше ми да я гледам, леко ми се усмихваше а темпото й беше адски бавно и възбуждащо. Тази жена може да ме побърка, но тази нощ бях решил друго.
Признавам, леко ми трепереха ръцете… отпих от чашата и допуших цигарата. Тя продължаваше да ме гледа с онзи поглед. Поглед, на който е невъзможно да устоиш.
Край на част 2



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - А така!
08.01.2019 16:56
Къркай и ръгай чушки в боба!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16328
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031