Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 17:10 - ЕСЕННА ВЕЧЕР /част 3 - последна/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 879 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.01.2019 17:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Явно нашата авантюра щеше да продължи и по изгрев. Нямах представа колко точно е часът, но съдейки по изгрева и слабото есенно слънце вече беше около 7:00 . Честно казано, в главата ми се промъкваха разни притеснения, притеснения дали приятелката ми вече не трябва да си почине…

Ръцете й продължаваха да шарят по тялото й, ту едната разнасяше сладката влага от вагината й, ту другата обикаляше гърдите й, ту ми хвърляше по един замъглен перверзен поглед, приканващ ме да се включа. Оставих празната чаша, отместих стола и легнах до нея на спалнята. Темпото й не се промени и за миг, усещах как трепери и чувах тихите й въздишки и стенания. Оставих я да продължи със заниманията си и без да й преча доближих топлите си ръце до тялото й. Започнах с бавни движения и едва, едва да докосвам с върха на пръстите си настръхналата й потна кожа, а тя реагира така внезапно, все едно й го вкарах целия без да очаква…. Но аз само докосвах едва, едва кожата й…


 Промених стратегията си и в един момент бях в синхрон с нейните движения. Пръстите на едната й ръка бяха дълбоко навътре а другата й си играеше с клитора й, докосваше го бавно и внимателно а аз не спирах да обикалям с леко треперещите си топли ръце по тялото й. От време на време доближавах устните си до врата й, като постепенно се спусках към гърдите й, но стоях на разстояние. Исках само да усеща дъха ми, опияненият ми дъх от алкохол и нощен бурен секс, а когато подминавах корема й в посока мократа слива тя настръхваше още повече и усилваше стенанията си. Боже, мисля си, вече и съседния вход сигурно наднича на терасите в търсене на тазвечерният нарушител на тишина…

 
Това момиче обаче не се отказваше, вече не мисля, че беше на себе си и просто искаше оргазмите й да продължават безкрайно. Ръцете й бяха мокри от соло играта, тялото й горещо, краката й трепереха и бях сигурен, че не може да се изправи. Едва едва виждах очите й, седяха толкова притворени, устните й бяха целите червени и напукани а тя се протегна и започна да си играе с пенисът ми. Явно успя да намери сили за още малко мокри игри. Както лежеше и с едната ръка ми го държеше а с другата се галеше между краката ме придърпа и ми даде знак, че го иска целия…. С едно движение се озова под мен и сухите й устни обгърнаха върха на члена ми, започна да си играе с език и да ме изкушава. Сменяше темпото през секунди, лявата й ръка продължаваше да гали клитора й а с дясната оставяше следи от нокти ту по гърба ми ту по задника ми. Усещах как потта по гърба ми започва да щипе любовните следи, които бяха пресни… Успяваше да си го напъха целия в устата си а езикът й беше като въртележка и не спираше да обикаля главичката ми. Искаше всичко да приключи точно там и точно сега…



Край на “Есенна Вечер”,
разказ от серията “Приказки за Възрастни”
от Вик Нов



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16478
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930