Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2020 12:00 - ИГРАТА /част 4 последна/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 07:00 Алармата кънтеше до главата ми. Дочух сумтене от женското тяло до мен. Явно бяхме заспали а тя не беше особенно радостна от шумния ми телефон. Набързо си събрах дрехите и хвърлих един запечатващ поглед върху перфектното ѝ изморено голо тяло. За мен деня започваше и трябваше да го избутам някак. Този път обаче ѝ свих ключовете за да не повтарям каскадите. Напуснах набързо блока и изпратих един SMS:

-          Ако излизаш ще трябва да използваш прозореца над входа ;)

 Вече си бях събрал мислите, но сцените от снощи проблясваха в ума ми и ме разсейваха. Мислех си с какво да я изненадам и кроях планове си за вечерта. Вече беше обяд а тя все още не ми беше върнала съобщение. Или спеше или не ѝ беше до мен. Денят си минаваше а плановете ми ставаха все по-интересни и перверзни. Получих съобщението, което очаквах цял ден.

-          Имам резервни, задръж тези... може да ти потрябват!

Фантазията ми се развихри още повече. Започнах да визуализирам перверзните си мисли и да разглеждам на ум преплетените ни тела.  Бях се отнесъл и гледах празно в една точка. В този момент телефонът ми подаде сигнал, че имам ново съобщение. Явно току що получих ново предизвикателство. Беше от нея и гласеше:

-          19:30 , Младост 1 бл. 53 вх. 2, ет. 3 ап. 24. Недей да звъниш, отключено е.

От този момент вече само чаках да свърши работния ми ден. Въобще не бях концентриран в задачите си и броях секундите за да се изтрелям към вкъщи за да се освежа и да придобия по-човешки вид.  Стимулът явно е голяма работа, защото от 18:00 ч. До 19:00 ч.  Вече бях прекосил София и паркирах пред посочения вход. Седях и просто си чаках. Този половин час ми се стори като цяла вечност. Хубавото, е че утре не съм на работа и каквото и да стане, ще мога да се свестя до Понеделник. Часовникът тиктакаше... бааавно... Едва едва изчаках до и 19:25 и с бодра крачка се запътих към входа. Вратата беше отворена, взех трите етажа на един дъх и се концентрирах в номерацията на апартаментите. Отново беше отключено, открехнах плахо вратата и пристъпих. Беше пълен мрак а само аромата на женски парфюм ме водеше напред. В тъмницата усетих как женска ръка ме докосна по гърба, потрепнах и тръгнах да се обръщам. Чух само тихо прошепване:

-          Не! Бъди добър и послушен.

Подчиних се и се оставих да ме води. Направихме още 5-6 краки и ми даде знак да спра. Няколко секунди по-късно очите ми бяха грижливно завързани а на двете ми ръце щракнаха по 1 чифт белезници. Преведе ме през една, две стаи и ме остави да седна. Едната ми ръка закопча веднага за нещо метално. След като се увери, че съм сляп и силно ограничен в движенията си, просто седна в скута ми и започна да ме целува по врата... Свали ми ризата и впи език в устата ми. Вече бях възбуден и с едната си свободна ръка я придърпвах към мен а тя нямаше нищо против. Имах чувството, че за пръв път я целувам а еуфорията ми явно си правеше шеги с мен. Усещах аромата ѝ и страстта в целувките ѝ. Изведнъх и другата ми ръка се оказа закопчана. Вече бях напълно окован и сляп. Усетих как токчето ѝ се запи в гърдите ми и по бутна назад. Легнах покорно, не че имах голям избор. Колана ми изчезна а тя май-се забавляваше много, защото чувах в тишината как се подсмихва и злорадства. Ноктите ѝ преминаха през гърдите и корема ми, като въобще не щадеше кожата ми! Усетих как потта ми щипе а тя повтори това движение още по-дръзко. Агресията в мен се надигна, бях възбуден и готов да я сгъна в някой ъгъл и да я чукам до припадък в отговор на постъпките ѝ.  Тя отново се изсмя и седна върху мен. Обикаляше врата ми с дъха си и отказваше да ме целуне. Просто ме държеше в напрежение и неведение. Стана и свали панталоните ми.  Усетих езика ѝ как се спуска от корема ми към надървеният ми пенис. Започна бавно да го облизва а ноктите ѝ отново се спуснаха през гърдите ми. Имах чувството, че се опитва да свали кожата ми, но с езика си компенсираше перфектно болката с удоволствието, което ми доставяше. Обърна се върху мен и езика ми бе точно между краката ѝ. Беше адски възбудена и си играеше с пениса ми, докато аз се опитвах да я изчукам с език. Играех, си с клитора ѝ и се опитвах да се измъкна от железата на ръцете ми. За момент замръзнах.  Чух жесток плясък по задника ѝ и нежна женска ръка да ме гали по главата. Бях объркан и не вярвах на ситуацията. Явно не бяхме сами а непознатите целувки от по-рано не бяха с човека, който си мислих.  Отново чух женски смях, но вече доста по-шумно. Глас до ухото ми прошепна:

-          Бъде спокоен, ще бъдем внимателни, но ти трябва да си много послушен!

Все едно пък мога да не съм, си мислих наум.  Вече бях нетърпелив и доста изнервен, не виждах нищо, усещах женски нокти по цялото си тяло, през неравни интервали получавах огнени целувки а точно сега една от надзирателките се наместваше отгоре ми. От време на време получавах пошляпване с коженият ми колан а двете перверзници се редухава отгоре. Усещах оргазмите им а аз едва се сдържах . Получавах охапвания и драскания то себе си, което единствено ме спираше да не свърша. Бях възбуден и агресивен, само да не бях завързан. Не винаги успявах да позная коя коя е... направо си ме използваха! Мисля, че ми връщаше от снощи, нейната покана а аз не ѝ оставих въобще поле за изява. Днес май ще си остана завързан цялата нощ...

 Вече беше минал поне час а те не спираха да се сменят, от време на време чувах как се целуват страстно и си разменяха шамари по дупетата. Смееха се и отново се съсредоточаваха върху мен. Въртяха се, като на катерушка. Слухът ми се бе подобрил значително, за сметка на загубеното зрение. Чувах всяко тяхно прошепване, започнах да познавам ноктите им а целувките им само разтърсваха съзнанието ми. Бях превъзбуден и само чаках момента, в който ще бъда освободен. Исках да ги накажа, да ги напляскам по потните дупета и да ги наредя на колене. Да ги накажа и побъркам... Адреналинът ми беше на макс и можех да изкарам часове в наказание. В един момент лентата от очите ми бе свалена. В тъмнината успях да откроя силуетите им и се наслаждавах на движенията им и как се допълват една друга. Бяха преплели езици и за момент забравиха за мен. Съвсем наивно попитах с тих глас:

-          Няма ли да ме освободите за малко?

И двете ме погледхана, след секунда ключетата щракнаха и белезниците освободиха китките ми. Беше мой ред, въпросът беше коя е по-виновна. Станах рязко от дивана, огледах набързо помещението, хванах непознатото момиче за ръка а приятелката ми за косата и ги замъкнах към съседното помещение, исках да намеря по-удобно място. Нахълтах в спалнята и ги метнах на леглото. И двете бяха възбудени, потни и горещи. Исках да ги чукам едновременно. Исках да ги накажа, и ще го направя! И двете бяха на колене на спалнята а езиците им просто се преплитаха. Ръката ми шареше дупетата им а те не спираха с играта си. С двете си ръце им допрях дупетата едно до друго и им го вкарвах рязко, редувах ги бързо... рязко.... грубо. Тепърва щяха да усетят страстта и енергията ми!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16277
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031